Click here for Myspace Layouts

Tuesday 8 May 2012

saya.sayang.awak

okay,,da agak berkurun saya ta bukak blog saya nih.rindu seyyh.
know what,habis2 je matriks terus hangout dgn 'sayang' saya..
mau thu siape sayang saya??hee.
okay,let me introduce to you my 'sayang'.
taaadaaa!
haa..ni la 'sayang' saya. satu2 nya sahabat yg sangat faham dengan diri saya.
like LIYANA JASMAY SONG tittle "cinta bersatu". .orang nyanyi sikit ea.
haha.um,dlm lagu tuh dye ade ckp "kau,sempurna bagi ku,ta kurang sesuatu,kau terima apa ada ku,
ku sempurna bagi mu,ta kurang sesuatu,cinta bersatu"..
haaa,sweet kan lyric dye.saya tersangat la sayang dekat sayang saya ni.saya akan jeles bila dye rapat dgn orang lain..haha.childish kan?but i dont care! she's mine.walaweih..haha.
aha,forgot to mention her name.she had a very beautiful name, AMIRAH NADIA BINTI MUHIBIN.
dye sangat cantik, body pun da mcm model.hurm,,jealous3. hee.okay,yesterday,kteorang hangout sama2 pergi mid..haha,its mid again.hm,mcm2 la kteorang shopping..like purse,shoes, and shirt.



hope nanti dapat hangout lagi sama2.yeayy!
seronok3!


1 comment:

  1. kalo ade butang like...nak je aku tekan....hahahaha

    ReplyDelete